SPØRGSMÅL OG SVAR
display
Forestillingen varer ca. 2 timer og 10 min. inklusiv pause.
HVOR LANG TID VARER FORESTILLINGEN?
Forestillingen varer ca. 2 timer og 10 min. inklusiv pause.
HVORDAN FÅR JEG MINE BILLETTER?
Billetter som købt og betalt online bliver sendt til dig via email og kan printes ud og vises ved indgangen til teltet. Du kan også fremvise billetten på din smartphone eller tablet.
Du kan bestille dine billetter online døgnet rundt her på hjemmesiden.
Du kan også bestille dine billetter via telefon på 20 86 60 10. Billettelefonen har åbent i sæsonen hverdage mellem kl. 10:00 – 14:00. Udenfor sæsonen er der åbent på hverdage.
Bemærk at loge‐billetter SKAL afhentes senest 20 min. før forestillingens start.
Uafhentede loge‐billetter bliver sat til salg hvis ikke de er afhentet senest 20 min. før forestillingen.
HVORNÅR KAN JEG AFHENTE MINE RESERVEREDE BILLETTER?
Billetlugen åbner 1 time før dagens forestilling og i det tidsrum kan du hente dine billetter. Billetter skal være afhentet senest 20 min. før forestillingen. Derefter forbeholder vi os ret til at sælge ikke afhentede billetter. Hvis der er kø på det tidspunkt ekspederer vi naturligvis færdig før vi sælger uafhentede.
ER DER SÆRSKILTE BILLETPRISER FOR BØRN?
Børn under 2 år er gratis hvis de sidder på skødet af en voksen
KAN JEG BETALE MED KORT OG MOBILEPAY?
Vi tager helst ikke dankort og mobilepay da det forlænger ekspeditionstiden, og visse steder kan mobildækningen være dårlig.
Det er derfor en klar fordel at have kontanter med, da det vil gøre ekspeditionstiden hurtigere, men ja vi kan tage begge dele.
ER DER GRUPPERABAT?
Ja. Vi tilbyder grupperabat ved køb af min. 20 billetter. Køb flere billetter og spar penge! Læs mere under ”grupperabat” under ØVRIGT i menuen i toppen.
KAN JEG FORLADE TELTET OG KOMME TILBAGE?
Når du er blevet checket ind er du selvfølgelig altid velkommen til gå ud til cirkuskiosken, på toilettet, ryge mm.
ER DER PLADS TIL EN KØRESTOL?
Kørestolsbrugere kan KUN placeres i loge 2 og 11. Kørestolsbrugere skal meddeles til Cirkus Baldoni forinden på billetelefonen 20 86 60 10 hverdage mellem kl. 10 og 14, så der kan gøres plads.
display
Forestillingen varer ca. 2 timer og 10 min. inklusiv pause.
MÅ JEG TAGE BARNEVOGN ELLER KLAPVOGN MED IND I TELTET?
Barnevogne og klapvogne kan placeres i indgangen til teltet. Vores personale vil være behjælpelig med placeringen. Af sikkerhedsmæssige årsager er det IKKE tilladt at have barnevogn eller klapvogn med i selve cirkusteltet.
HVORDAN ER PARKERINGSMULIGHEDERNE?
Dette varierer meget. Der er ikke altid tildelt parkeringspladser fra kommunens side. Ofte er det dog muligt at parkere på vejene tæt ved cirkuspladsen. Hold dog øje med skiltningen for parkering.
ER DER VARME I TELTET?
Ja. På kølige dage er teltet behageligt opvarmet.
ER DER UDLUFTNING I TELTET?
Ja. På varme dage er teltet lukket op i siderne og i toppen er der udluftning. Der er ikke aircondition.
HVOR GAMMEL SKAL MAN VÆRE FOR AT BESØGE CIRKUS?
Cirkus Baldoni er for hele familien; store og små, børn som voksne. Vi gør dog opmærksom på, at der under af forestillingen vil blive spillet musik som for nogen kan forekomme højt. Der vil ligeledes være lydeffekter og blinkende lys. Høreværn kan købes i cirkuskiosken.
MÅ MAN MEDBRINGE EGEN MAD OG DRIKKE I TELTET?
Det er IKKE tilladt at medbringe eget mad, slik og drikkevarer i teltet. Vi henviser vores gæster til vores cirkuskiosk på cirkuspladsen. Her kan der b.la. købes slik, popcorn, pølsehorn og drikkevarer, som kan nydes både før og under forestillingen.
KAN JEG LÅNE BØRNESÆDE?
Ja. I cirkuskiosken er det muligt at låne børnesæder. Dette kan ske ved betaling af et depositum på 200 kr.
HVORNÅR ÅBNER CIRKUSPLADSEN?
Billetlugen og cirkuskiosken åbner 1 time før dagens forestilling. Indgangen til cirkusteltet åbner 30 før, forestillingen begynder.
Har du andre spørgsmål? Så kontakt os endelig på telefon 20 86 60 10 hverdage mellem kl. 10.00 – 14.00. Du kan også sende og en e-mail cirkus@baldoni.dk